ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ; ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ; 2103007141 & 6972586698

Aσκήσεις Jelqing για επιμήκυνση πέους

Η νέα τεχνική που βοηθάει στην αύξηση του μεγέθους

Δεν υπάρχει άντρας που να μην έχει εμμονή με το πέος του.Αυτό μάλιστα διαπιστώθηκε από έρευνα που έγινε το 2015 και επιβεβαιώσε πως η πλαστική επέμβαση που είχε περισσότερη ζήτηση ανάμεσα στους άνδρες στις ΗΠΑ ήταν η μεγέθυνση του πέους.Σε κάθε περίπτωση όμως η συγκεκριμένη επέμβαση κρύβει μεγάλο ρίσκο. Έτσι οι περισσότεροι στράφηκαν σε μια τεχνική που έχει ρίζες στον αρχαίο αραβικό πολιτισμό.

Πρόκειται για το «jelqing», μια σειρά ασκήσεων stretching που έχουν ως σκοπό την αύξηση του μεγέθους, ασκώντας πίεση στη βάση του κατά τη στύση. H συγκεκριμένη άσκηση αυξάνει τη ροή του αίματος κατά τη στύση. Ουσιαστικά, η μικροκαταστροφή στον πεϊκό ιστό και η προσπάθεια των κυττάρων να το αναδιαμορφώσουν οδηγεί σε αύξηση του μεγέθους. Είναι μια σειρά απλών κινήσεων -πανάρχαιης, αραβικής προέλευσης- κατά τις οποίες τα δάχτυλά σου “αρμέγουν” το πέος και τη βάλανο σε μια συγκεκριμένη σειρά με τη βοήθεια των δαχτύλων και της παλάμης.

Δες βίντεο (με καθοδηγητή έναν Άραβα νεότερης γενιάς) και συνέχισε να διαβάζεις για περαιτέρω διευκρινίσεις:

  1.   Φέρτε το πέος σας σε μια στύση 50-75% (βέλτιστες τιμές, γιατί περισσότερο είναι τραυματικό, λιγότερο είναι αναποτελεσματικό).
  2.   Αναδιπλώνοντας τον αντίχειρα και το δάχτυλο-δείκτη στο δακτύλιο (λαβή ok), σφίξτε το πεός όσο το δυνατόν πιο κοντά στη βάση.
  3.  Σφίξτε τη λαβή και αργά, για 3 δευτερόλεπτα, και οδηγήστε τη λαβή στην κεφαλή του, κρατώντας το πέος παράλληλα προς το δάπεδο.
  4.  Μόλις η λαβή σας βρίσκεται στη βάση του κεφαλιού, πιάστε τη βάση του πέους με το άλλο σας χέρι και αφήστε την λαβή κοντά στο κεφάλι.
        Επαναλάβετε το βήμα 1-4 με το άλλο σας χέρι.

  •  Πριν ξεκινήσεις τις ασκήσεις Jelq, προθέρμανε το πέος σου τοποθετώντας μια ζεστή πετσέτα ολόγυρά του
  • Μετά, άπλωσε το Τitan Gel και κάνε μερικές τυπικές μαλάξεις ώστε να αιματωθεί ελαφρώς
  • Με το ένα χέρι κρατάς τη βάση του πέους και ασκείς ελαφριά πίεση
  • Με το άλλο χέρι “αρμέγεις” το πέος σου με μια κίνηση από μέσα προς τα έξω, διατηρώντας τη βάλανο προς τα κάτω
  • Στο τελείωμα του “αρμέγματος” με φορά προς τα έξω, η παλάμη πιέζει την βάλανο προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Εκτέλεσε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

Διατάσεις πέους

Μια ακόμη άσκηση που επιβάλλεται σε όσους ενδιαφέρονται να μεγεθύνουν το πέος τους είναι το stretching: Με τον αντίχειρα και τον δείκτη του ενός χεριού σχηματίζεις ένα δαχτυλίδι (το σύμβολο ΟΚ), τυλίγεις τη βάλανο -χωρίς στύση- και τραβάς ήπια με κατεύθυνση προς το έδαφος, την ίδια στιγμή που το άλλο χέρι πιέζει το περίνεο (κάτω από το όσχεο και δίπλα στην πρωκτική χώρα). Με πλήρως τεντωμένο το πέος (χωρίς να νιώθεις πόνο), μένεις για 10-15 δευτερόλεπτα. Αφήνεις. Επαναλαμβάνεις, ανακινώντας ελαφρώς το πέος κάθε φορά ώστε να αποκαταστήσεις τη ροή του αίματος.

 

 

Αποτελέσματα

Τα πρώτα αποτελέσματα με τη μορφή των βελτιωμένων στύσεων φαίνονται αρκετά γρήγορα, τα οποία δεν μπορούν να ειπωθούν για τα αποτελέσματα στην ανάπτυξη του πέους, το οποίο μπορεί να εμφανιστεί μόνο μετά από μερικούς μήνες. Όταν κάνετε jelqing θα πρέπει να βασίζονται μακροπρόθεσμα και δεν ελπίζουμε για μια ταχεία αύξηση του μετατροπέα συχνότητας. Ωστόσο, το jelqing μπορεί να τοποθετηθεί ως άσκηση, με αποτέλεσμα τον τόνωση του πέους, και στη συνέχεια η αύξηση του πέους θα είναι ένα επιπλέον πλεονέκτημα από την εφαρμογή του.

Εφαρμογή Titan Gel & Jelqing

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, δηλαδή συνδυάζοντας το πανίσχυρο Titan Gel με τις Ασκήσεις Πέους πετυχαίνουμε το απόλυτο απoτέλεσμα στην Επιμήκυνση του Πέους.

Παρακολουθείστε το παρακάτω video που φτιάξαμε για να σας ενημερώσουμε για την πιο αποτελεσματική εφαρμογή του Titan Gel: